lauantai 5. lokakuuta 2013

Vastaus blogihaasteeseen!



Sain haasteen Pauiialta http://kasinjasydamella.blogspot.fi/ (Käykäähän kurkkimassa kauniita koruja!) 
Haaste menee seuraavanlaisesti:

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Jokaisen haastetun pitää vastata 11 kysymykseen, jotka haastajasi on valinnut.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Haastajan tulee valita 11 blogia jossa on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa, kuka sinut on haastanut, ja kenet sinä haastat.
6. Ei takaisin haastamista.

Kohta 1.: 11 asiaa itsestäni.

1. Olen ihan just 33 vuotta.
2. Tykkään salmiakista.
3. Asun samalla paikkakunnalla missä olen myös syntynyt.
4. Olen ollut mieheni kanssa samassa päiväkodissa lapsena.
5. Olen alkanut haaveilla saumurista.
6. Olen villasukka-ihminen.
7. Itse en villasukkia ole kuitenkaan koskaan itselleni neulonut. Onnea on ystävät, jotka sellaisia minulle neuloo tasaisin väliajoin. <3
8. Pidän maanläheisistä väreistä.
9. Olen allerginen kissoille ja vähän koirillekin.
10. Mieheni on saanut minut innostumaan kehonpainoharjoittelusta.
11. Seison käsilläni lähes päivittäin.

Kohta 2.: Näihin kysymyksiin minun oli vastattava:

1. Mistä haaveilit lapsena? Jaa, varmasti ainakin huippuvoimistelijan urasta. Ja Michael Jacksonista. :D
2. Milloin olet parhammillasi? Hyvin harvoin. Sillon kun olen saanut nukkua riittävästi ja aurinkoki paistaa ja linnut laulaa.
3. Mikä viikonpäivä on suosikkisi? Kyllä se on se perstai! :D
4. Pidätkö yllätyksistä? Hmh, en varmaan erityisemmin. Riippuu vissiin yllätyksestä.
5. Mitä laulaisin Idolssin koelauluissa? Jonkun lastenlaulun, en osaa sanoja mihkään muihin. Pienet kalaset ne lammessa ui tai ehkä Viisi pientä ankkaa. Aika vaikee valkata.
6. Mikä perheessäsi on parasta? Me kaikki yhessä tietenki ja totta kai jokainen erikseenki. :)
7. Mikä on suurin saavutuksesi? Noi meidän lapset.
8. Mitkä asiat ärsyttävät sinua? Toisinaan ihan kaikki.
9. Mikä on suosikkileivonnaisesi? Berliinin munkki tai ihan vaan korvapuusti.
10. Mikä on paras lukemasi kirja? Voi kauheeta, viime aikoina on tullut luettua vain lastenkirjoja. H.C.  Andersenin sadut on hyviä.
11. Mikä on suurin paheesi? Karkit varmaan. Ja viini hyvänä kakkosena. :)


Kohta 3.: Nämä asiat minä haluan tietää haastetuista.

1. Lapsuuden/nuoruuden idolisi?
2. Lempiruokasi?
3. Mitä jääkaapissasi on aina?
4. Mitä toivot joululahjaksi?
5. Mitä katsot televisiosta?
6. Missä olet viimeksi lomaillut?
7. Lempiaineesi koulussa?
8. Mitä teet mieluiten, kun olet yksin?
9. Mitä olet viimeksi ostanut itsellesi?
10. Mitä pyykinpesuainetta käytät ja miksi?
11. Lemppari herkku?

Siinä se.
Laitan haasteen eteenpäin näille:

Koittakaas jaksaa vastailla :)

1 kommentti:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...