maanantai 28. lokakuuta 2013

Virkattu räsymatto

Näiden kuteiden ohi en voinut kävellä, kun vastaan tuli hinnalla 2€/kg. Ja heti kotiin päästyä piti päästä virkkaamaan. Kauhavan Kangasaitalta ohje Aura-mattoon, kasin koukku ja hartiat jumiin! ;)



Hetihän tuosta huomas, että ei tuu riittämään kovin pitkälle nämä kuteet. Ajattelin, että riivin sitte jonku vanhan lakanan vielä jatkeeks, kun rupee siltä näyttämään. Mutta mullapa onkin ihan paras kaveri, joka ilmoitti, että hänellä on valmista kudetta joka vois sopia noihin sävyihin. :)


Että jatkoa seuraa, kun saan kudetta lisää ja hartiat elpyy. :)

8 kommenttia:

  1. Aivan ihana värinen tulossa. Itse olen leikellyt kuteita aika paljon mutta yhden maton olen vasta saanut aikaiseksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullekin tämä on vasta toinen matto, eikä tällekään ois varsinaista tarvetta ollut.. :)

      Poista
  2. Nätti matto tulossa! Minä oon kans jo pitkään haaveillu maton virkkaamisesta, mutta vielä en oo saanu aikaseks. Oon jo kyllä vähän mieteiskelly, että uhraisin pari lakanaa kuteeksi.. Silleen säästäis vähän materiaalin hinnassakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, materiaalit omasta takaa on aina parasta! :) aika raskasta puuhaa, mutta loppujen lopuks aika nopeasti valmistuu! Sit vaan haaveet toteutukseen :)

      Poista
  3. Jään odottamaan mitä siitä syntyy :) joskus vielä minkäkin kokeilen tuota mattojen virkkausta!

    VastaaPoista
  4. Vau mitkä värit! Ei ois mulla tullu mieleen yhdistää tuollaisia, mutta hyvältä näyttää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis niinpä! En mäkään ois uskonu tämmösiä yhdisteleväni, mutta jotenki nää vaan heti puhutteli mua, kun osu silmään! :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...