lauantai 1. maaliskuuta 2014

Muita ihania -pipo

Junasukkien "ryppyjä" neuloessa mä mietin, että niistä tulis muuten kiva pipo. No enkös mä löytänytkin sitten muita ihania -blogin pipogallerian ja ohjeen tähän pipoon. Molemmille tyttösille tein omat, mutta nyt en saanu kunnollista kuvaa kuin isomman piposta. :)


Pipot valmistuivat kyllä ihan sutjakkaasti, mutta tupsujen teko (pahvikiekkojen leikkaaminen) oli muhinut syvässä harkintavaiheessa jo pari viikkoa. Kuinka ollakaan, Ipanappi-blogin Saara vinkkasi tämän pikatupsu-ohjeen, kuin tilauksesta! Loistavaa! En kyllä kiekon kiekkoa leikkaa enää ikinä pahvista, ainakaan tupsuja varten siis! :D Kiitos Saaralle! :)

Niin ja lopuks vielä hehkutan muutakin. Mä löysin tänään kirpparilta Joka tyypin kaavakirjan, kahdella eurolla! Kirjaa ei varmaan oltu kuin maksimissaan selailtu, tuskin oli kaava-arkkeja edes avattu. Voitte uskoa, että epäuskoisena tarkistin hintaa useaan otteeseen ja varjelin kirjaa tiukasti kainalossa koko kirppiskierroksen ajan. :D JEEEE! Mä oon niin laiska lainailemaan kirjastosta mitään kaavalehtiä/ -kirjoja, ni tää oli kyllä melkonen löytö! Nyt vaan pitäs ehtiä ihmettelemään, että mitä siitä ekaks lähtis kokeileen... :)

2 kommenttia:

  1. Tuo on kyllä hauskan näköinen pipo! Kivat vaaleat sävyt olet valinnut pipoon. Joskus kirppareilta tekee kyllä uskomattoman hyviä löytöjä, innolla odottelen, mitä saat ekana kokeiltua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) hehe, katsotaan nyt mitä mun kokeiluistani tulee, päätyykö ikinä mikään blogiin asti :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...